Post by ndisnofisure on Feb 16, 2022 0:32:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Prison Empire Tycoon-Idle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Prison Empire Tycoon-Idle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk generator tokens ▞▞▞
▞▞▞ Prison Empire Tycoon-Idle Game 2022 version ▞▞▞
Prison Empire Tycoon-Idle Game உருவகப்படுத்துதல் xwxt
Det här spelet är väldigt bra men det har några nackdelar, 1. Vatten och elektricitet är för högt, om du kunde sänka priserna med minst 100 eller så skulle det vara perfekt. 2.förmåga att köpa en liten del av marken. Detta kan leda till att spelare maler mer och kommer att förbättra mitt spelande. Jag hoppas att utvecklarna ser detta eftersom det kan hjälpa till att förbättra spelet. Edit: 3. LÄGG TILL PRESTATIONER så att spelare faktiskt kan tjäna något
Definitivt var ett roligt spel, men av någon anledning helt plötsligt låter det mig inte öppna spelet längre så jag ger inte fem stjärnor eftersom jag inte kan spela ett spel som jag blev riktigt sugen på.
Jag hoppas att det kommer att finnas ett alternativ där du kan överföra pengar från ett fängelse till ett annat. För att jag har tjänat massor av pengar på det tidigare fängelset, men jag kan inte spendera dem längre eftersom jag redan har uppgraderat alla saker i det fängelset. Det är så slöseri. Vänligen uppgradera på denna del.
Lånet är ett skämt. Det stod att de kommer att ge dig 4 000 och efter att ha sett annonsen ger de bara 1 500 vilket skämt. Fixa detta och recensionen blir fem. Kommer inte att betala några mikrotransaktioner med buggar. Redigerat: Jag har precis avinstallerat det. För många buggar.
Det är ett roligt spel, det är bara ett stort problem för mig som jag inte vet om någon annan. Men när jag någonsin tittar på en annons för pengar ger det mig inte alla pengar. Till exempel hade jag en annons för cirka 12 000 USD och jag fick bara 4 000 USD. Det har hänt två gånger, och det börjar bli lite irriterande nu.. ☹️
Det goda är underhållande men anledningen till att jag gav den 2 stjärnor är för att den är online. Vänligen gör det offline i nästa uppdatering. Tack.
Roligt, tidsödande, intressant och gulligt, fungerade bra men helt plötsligt började spelet stänga sig själv
Det mest irriterande problemet jag har med det här spelet (förutom det faktum att du måste titta på så många annonser för att få några anständiga pengar) är när du tittar på en annons för typ 30 000 $ och det very *friendly* personar med att du får 2000 $. så irriterande!!
Det är ett grind-spel, men ett anständigt sådant. Nyhetsannonsen som tar ungefär 45-60 sekunder, d**er upp som alla andra annonser och ger dig ALDRIG en belöning. Men $15 bara för att ta bort annonserna. Ta bara bort den där papperskorgenannonsen
Det här spelet är fantastiskt och det bästa är att du kan dubbla det belopp som du har varit borta för utan att titta på en annons
Ganska kul
Hade inte gett någon stjärna alls men man måste. La pengar på ingen reklam och det höll i ca. En vecka, nu måste jag kolla på reklam trots att detta skulle hålla föralltid. Så dåligt.
Det är fler personer som inte spelar någon roll om det inte behöver wifi, so why need game wifi........
Annonserna very *friendly* personar sedan tar det så lång tid att bygga något .varför very *friendly* personar de?? I övrigt är det ett bra spel
Spelet är ganska intressant (naturligtvis är annonserna i varje skede alltid jobbigt). Jag önskar att det fanns möjlighet att överföra pengar inom flera fängelser. Ett av mina fängelser har mycket pengar inflöde och alla uppgraderingar i det fängelset är gjorda.Jag kan inte göra något annat i det fängelset än att bara få in pengar som inte är till någon nytta för det fängelset. Jag hoppas att den här funktionen av kontantöverföring införlivas snart eftersom det kommer att hjälpa när du arbetar på andra fängelser
Underhållande 👍
Fantastiskt spel Det bästa jag spelat hittills på min telefon
Intressant! Det här är första gången jag spelar inaktivt spel och jag älskar det, det faktum att jag fick ladda pengar bara genom att titta på annonser, jag kunde göra dussin gånger mer 😁
Jag lilar spelet. Men jag kan inte uppdatera mitt smeknamn i evenemanget och är därför inte rankad och kan ibland inte komma in igen. Det är svårt att få kundsupport att lyssna eftersom de bara vill ha mina pengar. Hade jag vetat att detta skulle vara ett problem skulle jag aldrig ha slösat bort pengar på appköp. *Besviken.
Prison Empire Tycoon-Idle Game Simulazione ygy
Det är ett bra spel. Mycket att göra speciellt när du får ett annat fängelse. Passar tiden!!!
Lite bra faktiskt
Bra spel men jag verkar alltid ha ett problem i evenemangen där det får mig att förlora på bättre belöningar
Den dubbla belöningen, 2x multiplikatorvinster och pengaannonserna fungerade inte nyligen, åtgärda dessa problem tack
Jag har bara ett problem, när jag tittar på annonser för pengar, antingen får jag det inte eller så får jag hälften av vad som utlovades
det är coolt och gör mig underhållen men ibland finns det inga annonser att titta på och det resulterar i en långsam inkomst av pengar
Eftersom ett inaktivt tycoon-spel går är det ett bra spel, och om du tittar på annonser får du mycket pengar väldigt snabbt som de flesta tycoon-spel, ett STORT problem håller på att gå. Jag tog mig bokstavligen 1 dag att helt uppgradera fängelset på den första platsen, stort problem är att du behöver rehabilitera så många fångar och det finns inga fler mål, målen är att rehabilitera 1000, 5000, 10000 fångar med en kapacitet på max 32 fångar. Så det finns bokstavligen ingenting att göra eller uppgradera annat än att bara vänta 2 veckor
Bubble Pop! Puzzle Game Legend Łamigłówki dls
Hej Står bara och laddar startbilden vill ha pengar tillbaka
Inte riktigt min typ av spel för även efter att ha ökat de flesta objekten max händer det fortfarande upplopp vilket är irriterande. Men det mest irriterande är att pengarna som tjänas på att titta på annonser är riktigt låga jämfört med andra inaktiva spel. Bra idé men inte ett stort fan av det faktiska utförandet av den.
Riktigt roligt 👍
Helt okej
Fastnar hela tiden precis när man öppnar spelet
det är ett bra spel men för very *friendly* personspelet borde prisoner bryta grejer så du bör reparera med dina ingame-pengar
Kul
2nd Prison är verkligen svårt att spela eftersom Ads inte längre är tillgängligt utan det har du inget annat val än att spendera pengar. Och det är verkligen frustrerande. Det är inte alls avkopplande spel. Allt handlar om pengar pengar pengar